Mier van 2,5 cm!

15 maart 2018 - Eden, Australië

Mier van 2,5 cm!

Deze foto werd gemaakt op 15 maart 2018 in Eden, Australië met een Panasonic DMC-TZ80.

1. Letty Berk:
    22 maart 2018
    Hallo Jan en Carla ,
    Wat een enge mieren hebben ze daar. Hij zou zo je vingertopje kunnen afbijten. Althans dat idee heb ik.
    Het heeft hier weer ern paar nachten best flink gevroren.Gezien de tijd van het jaar.Nu is het na een paar dagen veel en hele koude wind wel weer aangenaam.Maar nog lang geen weer voor meer zomerse kleding. Gisteren verkiezingen: Groen links verovert
    Utrecht.Ze hebben nu 11 zetels. In Amsterdam is Goen links eveneend de grootste partij geworden.De lokale partijen groeide indrukwekkend.
    Zaterdag wordt Elly van Spaandonk 70. En zondag is het dan 10 jaar geleden dat Jac overleed. Dat lijkt korter, maar het is echt 10 jaar.Kees Laureijssen was in nov. 15 jaar geleden overleden. En Marijn denk ik 5 a 6 jaar geleden.
    Maar nu genoeg over de dood. Laten we maar genieten van al wat leeft en groeit en bijna bloeit. Tja.... komende zondag gaat de zomertijd in...... Laat de LENTE nu maar komen.Geniet nog even lekker van al dat moois daar.
    Groetjes en dank voor dit interessante verslag. Ik heb het tijdens de lunch voor zitten lezen aan Jacq.
    Doei.